Visa fullständig version : GBG träff 4/8?

Niklas
2002-08-03, 21:49
Är det något planerat imorgon den 4/8 i GBG?

Vattentornet som vanligt eller är det annan plats som gäller?

Har inte möjlighet att köra långt men till vattentornet kan jag nog tänka mig att köra till. Har väl 55-60% av tanken kvar och den skall hellst räcka ner till Skåne. Snål har man blivit också på gamla dar... ;)

Subaru - All we'll drive!

Niklas
2002-08-04, 07:26
Självklart menar jag 11/8 och inte 4/8. Tittade lite snabbt i almenackan. Det blir dagen då man kommer upp från Skåne vilket är bättre bensinmässigt! :D

Niklas
2002-08-07, 11:36
Träffen är samma dag som det är race på Arken, skall vi slå två flugor i en smäll och vrooma in på parkeringen där och titta lite? :)

Niklas
2002-08-07, 11:57
Hopp, läste lite på bilsport.se, var visst inte på Arken utan ute på Säve flygfält. Dessutom 100:- entré avgift. Fortfarande intresserade? Kan vara kul att åka konvoj upp och glassa lite i solen...vad säger ni?!

Matmor
2002-08-07, 21:54
Vet inte hur jag gör än, men jag dyker antagligen upp. Tror inte jag orkar dra till Säve dock...

GT_PG
2002-08-09, 12:37
>Träffen är samma dag som det är race på Arken, skall vi slå två flugor
>i en smäll och vrooma in på parkeringen där och titta lite? :)
>

titta? ... nja.. jag siktar nog på att köra om jag e nykter..
men det får jag väl försöka att fixa...

hoj / philip

Niklas
2002-08-09, 12:51
Eftersom "En dag på Strippen" på Säve flygfält lär hålla på större delen av dagen kommer väl många vara där istället för på träffen...am I right?

Niklas
2002-08-09, 14:21
En rolig grej, kollegan letar ny lägenhet i stan och beskrev precis resvägen för sin flickvän via telefon:

"Man kör till Salgrenska men precis innan svänger man vänster och kör in i ett skogsområde, sen svänger man vänster igen och fortsätter upp till ett vattentorn"

Undrar var det kan vara?! :D ;) :)
Då kan vi varva våra motorer och väcka honom en gång i månaden!

Adsense Management by Losha