Visa fullständig version : Eftersnack: Sommarträffen

griml0ck
2003-07-27, 01:36
Så var man tebax vid tangetbordet ;)
Missade go-karten men resten av träffen var ju inte helt fel, jag hade då väldigt kul. Skogsvägar i bra tempo och grillning med trevligt sällskap i krookens sommarstuga. Helt klart en av dom bättre lördagarna jag haft denna sommar :)

En till sån här innan sommar är slut det tycker jag definitivt. Kanske skulle vara den där Gävle träffen jag gnällt på så länge om ;-)
Enda problemet är väl att de kan bli en bit o åka för vissa. Inte för avstånd nånsin hindrat mig men vissa vill ju spara på mil etc etc :o

Isf kunde ju jag o PO styra upp en heldag men lite roliga aktiviteter.
Skriv gärna synpunkter på det dom som känner sig intresserade.

mvh grimp0nken som nästan hade hornen genom rutan på skogsvägen :P

Janne248
2003-07-27, 13:28
Kan bara hålla med ovanstående talare!
Synd bara att inte fler vad med, Go-karten hade varit ännu rligare om 5 deltagare till hade vart med.

Tack till Larsa för bra väg val!
Tack till Krooken för bra grill plats!!
Tack till alla som kom som gjorde det möjligt att det blev en träff!
Och tack till vädergudarna som höll oss torra, även om Kjell böna och bad om regn vid go-karten!

Nu drar man på semester i 2 veckor. Håll ut till dess så komer bilder, bara Ozo fixar ett album.
En liten uppsats kommer också, då det vist var ett krav för att på stålar tillbaka!

PO
2003-07-27, 13:55
Tackar och bugar för en trevlig kväll..

Synd bara att man missade första delen av träffen, men man hann ju i tid till grillningen...:9

//PO

LegacyLarsa
2003-07-27, 18:05
Det var mycket trevligt, och väldigt kul att vi blev ett par stycken, dock fanns det folk som hoppade av, utan att berätta detta, lite dåligt tycker jag. Krooken har fina områden och stor plats att sova över i, så det går att anordna fler sådana träffar, så länge Krooken vill :)

/Larsa

thehook
2003-07-28, 02:06
<----- cut begins---->
>Krooken har fina områden och
>stor plats att sova över i, så det går att anordna fler sådana
>träffar, så länge Krooken vill :)
>
>/Larsa
<----- cut ends ----->

Jajjemän du! Klart som korvspad att jag bjuder på grill- och sov-plats! Men jag kommer inte att göra det innan min lilla grå kärlek är i full fart igen! Men därefter - då j**lar! :)

Tack till Janne för att du fixa allt, tack till Larsa för att du ledde in oss på nya dåliga v(/b)anor ;), tack till er andra för bilskjuts och en riktigt trevlig dag! Nästa gång skall jag a) vara bättre och åt minstonde slå en av er i go-cart, och b) ha min egen pärla med mig! :) ;( :P :D

mvh / Krooken
Ps. Det är OK att ta några pilsner och sova över, honto! ;)

griml0ck
2003-07-28, 02:16
De tog tydligen bara en timme o åka hem om man kunde dom snabbare vägarna visade PO mig sen ;)

// grim som spenderade 2 timmar o köra till borlänge.

thehook
2003-07-28, 02:29
...eller så hittade du äntlien gaspedalen - till skillnad från rondellerna när jag åkte med dig ;) :D :o }( :D .

mvh / Krooken

Niklas
2003-07-28, 12:56
Ingen som tog kort? :o

griml0ck: Bästa lördagen denna sommaren? Nog bara för att du bor i Gävle! :P :D

Skoj att det blev så lyckat! Själv skall jag till Dalarna nästa helg, men då blir det i en liten vit Clio. :(

griml0ck
2003-07-28, 23:37
Ser ut som jag kommer till kullen oxo ordis! :7

Janne248
2003-07-31, 03:29
>Ingen som tog kort? :o

Jag tog en 45 kort, men nu sitter jag på modem i 1½ vecka till + att Ozo måste öppna upp ett album för Värmland|Dalarna träffar innan jag kan ladda upp.

Så lugn! Det kommer bildbevis! :D

Janne248
2003-08-11, 16:34
Ser att albumet finns upplagt nu.
Men efter uppgraderingen av hemsidan så kan jag inte se på impreza.nu hemma :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Så bilder dröjer till imorgon...... ;)

Funkar det med Win 98, IE 5.5 för er???????????

Janne248
2003-08-12, 11:31
NU är [link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=grillkrook|bilderna] äntligen på plats!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/grillkrook/highlight.thumb.jpg

griml0ck
2003-08-12, 16:37
Fina bilder janne! Vi ses på kullen väl!
"Kör som biltjuvar" som Kjell sa när vi for hem :P

// grim

Janne248
2003-08-12, 17:59
>Fina bilder janne! Vi ses på kullen väl!

Tack! Klart vi ses på "kullen".....är där tidigt på lördags morgon. hur/när åker du?

Wanderer
2003-08-12, 19:15
Såg riktigt trevligt ut!

Nästa gång ska jag med om jag så måste ha chaufför och dropp ;-)

griml0ck
2003-08-12, 22:54
Janne: Jag skulle vilja åka på fredag kväll och övernatta till lördag. PO vill vi ska åka lördag morgon kl 4. Vi ska bestämma oss på torsdag iaf ;)

LegacyLarsa
2003-08-13, 00:05
Tjusigt Janne!

vi syns på kullen!

/Larsa

griml0ck
2004-06-10, 21:40
>...eller så hittade du äntlien gaspedalen - till skillnad
>från rondellerna när jag åkte med dig ;) :D :o }( :D .
>
>mvh / Krooken

Krook: Jaja, vilken bil vare mest kräm i nu sa du?! :D

Alien: Jag sa en av dom bättre inte den bästa. Bästa var nog japmeet (de var väl en lördag de? ;) )

ExOrdis
2004-06-10, 21:40
Kul att träffa er som dök upp, och mycket trevliga vägar
vart det innan dundermiddagen avnjöts ute hos herr "saknar STi´n väldigt mycke nu". ;-) Tack, Janne för initiativet och upplägget, Larsa för vägval och silvermedaljen, Martin för grillen i trivsam miljö och er övriga för sällskapet.
Vi ses på Kullen snart!

/K

Adsense Management by Losha