Visa fullständig version : Regionsträffar sthlm

Strat
2005-01-26, 23:07
Tittade just i kalendern och såg att det var tomt för oss stockholmare :o Så, finns det något intresse att fortsätta fikaträffarna med obligatorisk oralgymnastik första söndagen varje månad? Anmäl ert intresse i denna tråden isf. Men då vill jag att ni verkligen tänker dyka upp också ;)

Eller ska vi skippa det fasta schemat och köra aktivitetsträffar då det blir läge?

Det är ju naturligtvis öppet för vem som helst att ordna spontana träffar, tex vid en mc d, som det gjordes innan jul. Känns kanske roligare så?

Larry
2005-01-26, 23:18
Tycker absolut att vi ska sparka igång Stockholm!
Är iofs trevligt med de återkommande söndagsträffarna, men jag har
märkt att det inte alltid är så populärt hemma att muta in söndagen
för bilträff ;(
Funkade hur bra som helst innan jul med spontana träffar,
bl a vid Mc D.
Nog för att Bogesund är trevligt... men för oss stadsbor blir det
långt att åka och då är det lätt att det inte blir av :(

Röstar för fler träffar vid Mc D! :D

Kom gärna med andra idéer, det här är bara min åsikt!

rallymarkus
2005-01-26, 23:20
jag försöker alltid dyka upp på träffarna, men har haft en otrolig otur att de har krockat med massa annat..
Men är jag i stan så kommer jag förbi..

de e klart de är ju alltid kul med spontana träffar.

Niklas
2005-01-27, 08:45
Är det träff så kommer jag troligen, oavsett om det är en klassisk regionsträff, spontanträff eller någon aktivitet. Så länge man får frikort av damen...

Guailo
2005-01-27, 09:42
Skulle gärna dyka upp oftare, men har man två små att ta hand om själv blir det knepigt med planeringen alltför ofta...

/P

OzO
2005-01-27, 09:44
Jag lägger min röst på spontana träffar, men då vill jag att kalendern hålls uppdaterad med dessa. Det är alltså upp till de personer som drar igång en spontanträff att maila regionsansvarig som då kan föra in aktiviteten i kalendern.

Eller varför inte planera in 4 faste träffar detta år utöver spontana? Säg en träff nu i vinter (boka in snö!), en i vår, en i sommar och en i senhöst?

Självklart dyker jag upp när jag kan. :)

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Lt Dan
2005-01-27, 10:13
Kommer gärna på lite träffar. Tycker att några fasta + spontana låter bra. Förhoppningsvis blir det då en lagom blandning av norr och söder!

/Dan

Strat
2005-01-27, 10:35
4 fasta plus spontana låter ju lysande! Bara maila/pm'a mig så läggar jag in spontana i kalendern :)

Tycker vi fortsätter växla mellan brostugan och bogesund för dom fasta. Gör kanske mindre att fikat på brostugan kostar som en 3-rätters, då det bara blir max 2 ggr per år ;)

--------------------------------------
/Claes[br]
Regionsansvarig Stockholm[br]
Min RalliPil

griml0ck
2005-01-28, 03:28
Jag borde nog ha möjlighet o dyka upp. Vore skojsigt.. men jag är ju billös, så någon får gärna komma o hämta upp mig isf :)

Niklas
2005-01-28, 09:01
I Stockholm eller i Lappilandi? ;)

griml0ck
2005-01-28, 14:13
Jobbar i stockholm men bilen är i lappland.

pannan
2005-01-31, 17:41
Spontanträffar är aldrig fel :-)

Strat
2005-02-01, 01:02
Nu har jag matat in fyra fasta träffar i kalendern! Passar väl inte alla men jag har försökt undvika uppenbara högtidsdagar :)

Första träffen blir då helgen efter svenska rallyt, söndagen den 20/2 kl 13.00 på Brostugan. Hoppas att ni som åker på rallyt orkar med detta också ;)

Niklas
2005-02-01, 09:04
Då är jag i Skåne, ni får ha det gött. ;)

rallymarkus
2005-02-01, 19:27
då ska nog jag försöka komma förbi..:)

Larry
2005-02-02, 13:23
Kommer gärna bara jag får regeringens tillstånd... ;-) :+

Adsense Management by Losha