Visa fullständig version : konbaneträff på is i Jokkmokk 19-20 mars

rallymarkus
2005-03-12, 20:04
Ja det verkar bli åkning den helgen också och vi får nyttja hela isbanan med valfria däck:)
Bara tanka full tank o komma upp
(finns möjlighet o provköra snöskoter för den som aldrig testat)
mvh markus

Blocken
2005-03-12, 22:52
K&N> Va' kostade egentligen tågtransporten? Eller ska vi dra igång gruppköp på bensin på Statoil? ;)

/Black

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi141|Min STi]http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

rallymarkus
2005-03-15, 19:55
snart helg då gäller det.
Ska bli kul o få köra ifrån audin:D
ingen annan som vill det också?

Blocken
2005-03-16, 22:09
Visa Audin var skåpet ska stå! :D

Kom ihåg med isdäcken: -TA MERA! :)

Hoppas du uppdaterar oss med bilder! Det finns plats under Galleriet vettu...

Lycka till!

:)

/Blocken

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi141|Min STi]http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

FEED ME
2005-03-18, 11:27
Då var det snart dags att värma upp bilen för att börja köra de c:a 105 milen upp mot Jokkmokk. Det ska bli kul att få avsluta vintersäsongen med att köra 8'or runt några subbor... ;-)

SecretAgentMan
2005-03-18, 11:35
Det blir som vanligt med det kan jag tänka... ;)

rallymarkus
2005-03-19, 19:22
hmmm jag upptäckte en grej då jag monterade ner mina bromsar.
bultarna från sti oken passar inte till wrx ok;(

så det vart ännu en helg med gatdäck;( ;(

så det blir ännu mer iskörning till påsk:)

rallymarkus
2005-03-19, 19:25
bästa audi tid vart 1,40 iaf o det är exakt samma bana som förra helgen..
Men tyvärr så var det lite strul så det vart inte mycke köra men i morrn blir det ännu mer körning.:)

FEED ME
2005-03-22, 12:14
Och på söndagen putsades bästa Audi-tiden till 1.36 -trots att magnetventilen fortsatte att strula, vilket innebär att jag hade turbotryck IBLAND...

Men då är det väl i alla fall bevisat: Även en trasig Audi är snabbare på isbana än en Impreza... Och denna gången så gäller alltså jämförelsen bilar som båda hade riktiga rallydubb... För visst var väl bästa tiden 1.38 för den rallydäckförsedda Impreza som var på plats förra helgen? :9

Nu ska Audin konverteras till sommar-racing igen, så vi ses väl på banorna till sommaren igen...

rallymarkus
2005-03-22, 18:35
Men tyvärr så har du bara snabbaste tiden tills jag får på mina rallydäck:D

Borde inte vara omöjligt o köra låga 1,30 tider he he:)

FEED ME
2005-03-22, 19:27
>Men tyvärr så har du bara snabbaste tiden tills jag får på
>mina rallydäck:D
>
>Borde inte vara omöjligt o köra låga 1,30 tider he he:)

Upp till bevis! :D

Det vore ju verkligen pinsamt om du inte kan köra snabbare än en trasig Audi, när du väl fått på dina isdäck... Du vet att du måste försvara hela Impreza-klubbens heder nästa helg. Känn ingen press! ;-)

Lefty
2005-03-22, 19:56
*gäsp* vet inte om din tid var så bra med tanke på att imprezan som körde var nästintill original... om vi nu ska jämföra mot din bil :D

Är utan tvekan säker på att Markus bil är mer potent för snabbare tider med det chassit som är på STin mot för en GT... ojoj :)

SecretAgentMan
2005-03-22, 21:33
Absolut, nu får du ta och fixa bromsmecket Markus! :D
...i värsta fall får vi skramla och skicka KN - vad kostade det att köra upp en kokare med SJ?

/J

rallymarkus
2005-03-22, 21:59
>Absolut, nu får du ta och fixa bromsmecket Markus! :D
Bara att hoppas att mina nya bultar kommer före helgen så löser sig allt.. Lyxade även till det med nya belägg så audin ligger risigt till:D

>...i värsta fall får vi skramla och skicka KN - vad kostade
>det att köra upp en kokare med SJ?
>
>/J

Annars funkar väl e4 fint?

/M som åkte bil hem o fredags o även i morrn

:)

griml0ck
2005-03-23, 15:12
Dra på trissor inte dålig tid :) Den får du ta o fixa mackan ;) Ska nog ner o is köra nästa månad nån gång, så man får en sista innan snön försvinner :9. Du kanske får styra upp en till träff i april då :D

Adsense Management by Losha