Visa fullständig version : Street Cars Summer Festival Stockholm 29-31/7

Addson
2005-07-11, 15:07
Gemensam klubbparkering
Att locka nya medlemmar och sprida intresse för det egna märket eller klubben kommer att vara ett väsentligt inslag i evenemanget. Passa på att ha en klubbträff på SCSF! Vi ordnar gärna en gemensam klubbparkering åt klubben så att ni kan samla medlemmarna, öka teamkänslan och ha skoj tillsammans. Klubbar som vill ha en samlad träff på SCSF måste anmäla detta i förväg (gärna med förväntat antal medverkande bilar.
Varför inte kära Impreza ägare! då kan vi ju ta hem bucklan där också
Hur många skulle vara intresserade?
Kan klubben fixa en Klubbparkering?;)
http://www.streetcarsfest.com/

MVH MR.Clean

jenza
2005-07-11, 21:58
Jag är då 75% säker på att jag skall ned..
Enda som hindrar är ju om bilen inte mekas ihop.
Men det ska nog inte vara några problem ;)

Morpheus78
2005-07-12, 17:05
Jag är väldigt sugen på att åka ner o ställa ut min bil.... ni som varit där tidigare hur funkar det egentligen, lär man föranmäla sig på något vis om vill ställa ut eller ???
( Har försökt via telefon och mail att nå projektansvariga för svar på mina frågor men utan någon större framgång )

rallymarkus
2005-07-12, 20:57
Jag tänkte då dit o kolla iaf. och om det blir en klubbparkering så ställer jag gärna dit kärran :)

pannan
2005-07-24, 21:46
Låter kul det där :-)

Niklas
2005-07-25, 22:04
Har syster och svåger på besök den helgen men kommer kanske förbi på fredagen eller söndagen om vi får för damerna. Lördagen går bort pga bröllop i Västerås. Om man har en klubbparkering kan man komma dit med bilen en stund eller måste man stå där hela dagen/helgen?

thorlake
2005-07-29, 16:08
Nu har jag vari där. :)

pannan
2005-07-29, 16:10
Är det någon som skall dit imorgon Lördag?

matte-sthlm
2005-07-29, 18:50
Jag bor ju bara ett par stenkast ifrån, så jag kommer säkert ner imorrn och kanske hälsar på er impreza-killar :)

Trist att jag inte kunde komma ner med min egen, kanske kan be bärgarn komma o ställa den där så kanske jag får priset för mest krashad bil :) haha

Addson
2005-07-30, 10:15
Jag kommer vara där med mina polare broken vings ha ha ha hål i dig som jag brukar säga nu förtiden!!!!:D

Baldo
2005-07-30, 22:02
hej var i barkary ingen höjdare men kul ändå träffade inte så många andra impreza polare men ett par stycken iallafall hade::;-)

Manor
2005-12-19, 07:19
Klubbparkering måste beställas i förväg.
Kostnad 250:-/helg eller 150:-/dag (tror jag att det var).

Är det någon som är sugen att officiellt hålla i detta med klubbparkering (Blocken, Janne, AlienDice)...jag kan eventuellt komma på fredag, lördag men inte söndag.

mvh Mats N

Manor
...det blir nog en sväng imorgon (lördag).

mvh Mats N

Manor
Jag var på Barkarby i cirka 4-5 timmar...ja vad kan man säga förutom att Tullinge var 100 gånger bättre. Jag kunde med gott samvete ställt ut kombin idag, för blandat med rena showbilar så fanns det en drös riktigt sunkiga "lik". Uppvisningarna var inte så mycket att se förutom en kille på båge som kunde göra vad som helst på den...vassare än de som hade uppvisning på 5-års jubileumet så det vill inte säga lite det. Det fanns dock många marknadstält, så det blev medel för vindrutan (typ RainX fast hållbarare) och lite Meguiar's vax mm.

Det var som sagt svårt att dra gränsen mellan vanliga parkerade bilar och bilar som var utställda. Det hade dock varit en höjdare om klubben hade haft en klubbyta för det fanns gott om utrymme att hålla till på. Förutom Mr.Clean så träffade jag A-K Impreza och Peter (med en röd Impreza). Det fanns ytterligare några Imprezor på plats utom tävlan, och dessa vet jag tyvärr inte vem som ägde.

Sammanfattning...halvsunkig utställning, hyfsat med folk så att det inte blev allt för trångt, många marknadsstånd att handla "prylar & grejer" i, mulet och lite halvkyligt väder. Helt misslyckat var det inte, men om jag hade haft lång färdväg så hade jag varit lite besviken. 150:- kan det väl vara värt för att slå ihjälp 4-5 timmar.

mvh Mats N

thorlake
Tja, man kanske skall krypa över å kika lite.
E ju inte direkt så att avståndet sätter käppar i hjulen. :)

AK_Impreza
jag är där alla dagar :)
står me alla mina kompisar i klubben exclusive toys!
träffade alien och thorlake idag :) trevliga grabbar :)

Niklas
Ställde ut i typ en timme innan vi åkte. Riktigt dåligt att inte ha ett klockslag då alla utställare måste vara på plats. Kändes inte seriöst att se utställare och besökare rulla in tillsammans. Tur man inte åkt långt och kom till platsen vid 13 för då var det inte mycket att titta på. Säkert bättre på kvällen.

Adsense Management by Losha