Visa fullständig version : Onsdagskörning sthlm / södertörn

Ironmike
2005-08-16, 02:27
Tänkte dra neråt södertörn-skansundet på onsdag för lite skön landsvägskörning. Någon som vill haka på? Tänkte övertala lite locals svarten m fl, men ju fler desto trevligare. Hojta till i tråden, så kan vi bestämma tid och plats..

=)

Addson
2005-08-16, 18:29
Tänkte dra neråt södertörn-skansundet på onsdag för lite skön landsvägskörning. Någon som vill haka på? Tänkte övertala lite locals svarten m fl, men ju fler desto trevligare. Hojta till i tråden, så kan vi bestämma tid och plats..=)

Hurru Tyson vart exakt ligger det här??? Kommer inte farbror potatis och blir sura om jag o svarten kommer o väsnas???
Men det låter kul!!!
MVH Adde

Ironmike
2005-08-16, 20:16
Åkt hoj där nere varje onsdag sen dackefejden. Aldrig sett nåra cops där ;)

...man åker nynäsvägen, tar av mot tungelsta, sen åker man mot södertäljde en bit, "slingerbulten". Sthlms skönaste vägar finns där nere i trakterna :D

Ironmike
2005-08-17, 03:26
Tråkiga alla är ..kryper tillbaka till sporthoj.com -impreza.nu kanske borde ändra namn till putsgay.nu/poser istället?

:D

SVARTEN
2005-08-17, 09:23
Ojoj....

Onsdagen har kommit och jag har fortfarande inte hört någon övertalning från din sida Micke ;) Du kanske skall hålla tungan rätt i mun du som är ny på forumet om du vill vinna lite respekt från dom övriga i klubben. Annars kan vi ju alltid banna dig som dom gjorde på Zatzy ett par gånger :D :D

/C

Niklas
2005-08-17, 09:46
Ironmike: Vi vågar inte köra med dig, du har sånna grymma stänkisar på din bil att vi står och kallsvettas i våra garage. ;)

Ett tips är att ha ordna körningar på helger, då har folk mer fritid. Varjefall vi med jobb, fru och barn. :P

OzO
2005-08-17, 11:08
Onsdagskörning Södertörn har jag inga problem med, men denna onsdag åker jag dessa vägar fast fortsätter mot Enköping! (Undrar varför? :+) Så ni får åka och putsgaya själva ikväll... ;) :D

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

maxan
2005-08-17, 12:03
Onsdagskörning Södertörn har jag inga problem med, men denna onsdag åker jag dessa vägar fast fortsätter mot Enköping! (Undrar varför? :+) Så ni får åka och putsgaya själva ikväll... ;) :D________________________________________________ _______________________________::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Skall du putsgaya med annat sällskap då? :P

__________________________________________________ ____________________http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gifSSIVice WebmasterSubaru - AWD - All Well Driven
[br]

AK_Impreza
2005-08-17, 12:19
hahahaha :D

Ironmike
2005-08-24, 02:56
Imorrn 24/8, nytt försök om ngn vågar ta ut sin bil och ansluta "trots" det fina vädret?

SVARTEN
2005-08-24, 09:45
Jobbar sent idag, men Adde kan du alltid charma att följa med. Han är ju så stolt över sitt nya "Cold air intake from AEM" ;) ;) ;)

/C

Ironmike
2005-08-27, 05:21
Du är mer el mindre tvingad att haka på nästa gång .. framåt kalhyggeskurvan får putsgay-adde flipp på laddtrycket, där glider vi ifrån ;) nere vid ängen blir det tight, jag har ett hemligt spår i chikanen på g...

Adsense Management by Losha