Visa fullständig version : Eftersnack Stockholmsträff 09/10

thorlake
2005-10-09, 16:20
VART var alla Stockholmare?
Vi var en skara på inledningsvis sex bilar som hittat till Brostugan denna soliga men råa Söndag.

Men det var en stunds stillsamt samtalande med regelmässigt svindyrt fika.

Tackar för sällskapet!

Här kommer en liten fjutt med bilder jag tog.
(Lämplig admin kan säkerligen flytta dem till rätt ställe...)
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=Stockholm-2005-10-09

EDIT: Admin har nu flyttat bilderna till regionsträffsgalleriet. /AlienDiCE

Blocken
2005-10-09, 16:31
Löjtnanten! Mössa PÅ utomhus! ;) :+
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Stockholm-2005-10-09/Sthlm_1009_4.thumb.jpg

/Kapten Klänning

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Min STi]

Mr Walle
2005-10-09, 17:28
ja det där var ju inte så mycket att hurra över
själv blev jag kvar på jobbet tills nyss :(

Niklas
2005-10-09, 19:23
6 bilar är väl inte så dåligt. Vi var ju i snitt 2-4 i Göteborg under min tid där. :)

/N - var med familjen på Kista centrum efter sex timmars städning av lägenheten

Niklas
2005-10-09, 19:25
Fan, var det en WRC bil eller är det chefen för Uddeholm på besök? :o :D

Subarumicke
2005-10-09, 20:14
Najs väder,och som vanligt dyrt fika,sen att det var 6st bilar är ju som det brukar vara på en Evo-träff,när dom är många :D

thorlake
2005-10-09, 22:21
Goder afton min gode man,
Detta är Allan Ballan Uddeholm, VD för Uddeholm AB.

Jo det stämmer att jag förklädd till ungdomlig bildåre bevistade ett Impreza evenemang i denna dag, Söndag.

Var det något särskilt du undrade?
I så fall ring min advokat. :+

FYI, så har jag plåtat lite nya bilder på kärran.
Kolla i mitt dekalgalleri så har jag bytt ut de sista bilderna som var suddiga mot nya bättre.

Lt Dan
2005-10-10, 08:25
Löjtnanten! Mössa PÅ utomhus! ;) :+http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Stockholm-2005-10-09/Sthlm_1009_4.thumb.jpg/Kapten Klänning[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Min STi]

Haha :D Jo jag stod och funderarade om smulan skulle på...

/LtD

OzO
2005-10-10, 09:37
Hade glömt bort att surfa under helgen och eftersom inför-tråden inte dök upp förrän på lördagen så glömde jag bort träffen med! =)

Åkte runt med Chevan istället i helgen eftersom solen sken varmt!

Bilsportsmässan nästa då lr? :)

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Niklas
2005-10-10, 09:51
Nästa är "Regionsträff Höst" 20/11 ute vid Bogesund vilket även är den sista träffen för regionen innan nyår då en träff i Stockholm inte är planerad (ligger ganska nära jul och folk brukar ha andra planer då).

Jag kommer till Bogesund nästa månad, då utgår jag från min nya hemvist Vallentuna och eventuellt får jag dra med ExOrdis så han kommer ut och får se lite folk och får lite frisk luft i skägget. ;)

Sen blir Bilsportsmässan blir en fin avslutning på året för stockholmarna och de från landet som kommer hit. ;)

jeppe
2005-10-10, 10:12
Jag missade detta totalt ! :(
Inför trådar brukar hjälpa folk att komma ihåg men då är
det bra om dom kommer upp senast en vecka innan
min inför tråd gjorde ju susen på förra träffen :D
jag hade inte kollat på forumet på några dagar och
så kan det ju bli

Strat
2005-10-10, 10:25
Missade att det införts fler än de fyra planerade träffarna i region sthlm. Iofs var jag upptagen som vanligt :+

/Claes - med för tillfället två små pipor där bak

Niklas
2005-10-10, 10:28
Vi får skärpa oss till nästa gång och lägga ut tråden tidigare. Själv har jag haft fullt upp med att hjälpa grannen flytta och göra iordning vår lägenhet. Inte hunnit tänka på träffar.

PS: Om man går in på www.impreza.nu så finns det ett fält "Aktiviteter" och där finns det "Nästa regionsträff" med en lista om kommande regionsträffar för alla regioner. Denna lista uppdaterat automatiskt från kalendern. Men jag gissar att det är som Ozo klagade tidigare, alla går direkt till forumet utan att passera förstasidan. ;)
Där ser man nu varjefall att Skåne skall ha en regionsträff om 12 dagar, Stockholm om ca 40 dagar och Dalarna en om ett halvår. :)

Grusdraparn
2005-10-10, 17:12
/Claes - med för tillfället två små pipor där bak

Dethär är ett barnvänligt forum, jag föreslår att du besöker ett XXX-forum där du kan dela med dig till likasinnade om pipor där bak. ;)

/K - eller hade det med besiktning att göra ? :+

Yonaz
2005-10-10, 18:36
/Claes - med för tillfället två små pipor där bakDethär är ett barnvänligt forum, jag föreslår att du besöker ett XXX-forum där du kan dela med dig till likasinnade om pipor där bak. ;)/K - eller hade det med besiktning att göra ? :+

Ja jävlar :D - barnsligt roligt :+

/J

Adsense Management by Losha