Visa fullständig version : Intresse för Vinterslalom i Stockholm

Plogen
2005-12-30, 12:10
Jag och Jörgen (Stockholms Bilvård) har snackat länge om att annordna en bilvårdsträff i Stockholm för imprezaklubben. Med tips, tricks och en massa roliga bilar.

Sen kom vi på att det skulle vara kul att göra något helt annat. Varför inte vinterslalom på bromma eller barkaby. Jörgen har stor erfarenhet av att annordna slalomträffar med Porscheclub Sverige.
Förra året körde jag vinterslalom på Bromma med gamla stin (kom först 2:an var typ 5 sek efter :)) och det är verkligen sjukt kul.

Min fråga är vad som är mest efterfrågat i klubben? Köra slalom eller lära sig mer om bilvård? Ok jag vet antagligen redan svaret, men det verkar faktiskt som det finns ett behöv av att lära sig mer om hur man sköter sin bil. För slalomen kommer vi antagligen behöva ta ut en liten anmälningsavgift eftersom det kostar en slant att hyra barkaby. Typ 100 spänn eller liknande. Men vi ordnar koner och förhoppningsvis även tidtagning.

För er som inte vet Jörgen är gå in på www.j-sandell.se

thorlake
2005-12-30, 12:24
Jag e intresserad av bägge delar!
Behöver få ordentlig drillning i alltihopa så kör hårt!

(Även om jag tror att denna lilla förfrågan ligger på fel ställe i forumet. ;) )

syke
2005-12-30, 12:55
Jag är mest intresserad av slalom :)

Plogen
2005-12-30, 13:31
Man kanske skulle ha lagt det under evenmang eller liknande. Men eftersom jag tror det finns ett stort intresse så hamnade det här :)

Beroende på vad det kostar att hyra så finns det en risk att hela slalomen blir gratis. Bilvårdskvällen blir garanterat graatis :)

AK_Impreza
2005-12-30, 14:31
ja är intresserad av både =) får man sladda med vilken bil som helst? :P

Plogen
2005-12-30, 15:02
Det är inte bestämt än. Beroende på hur många som är intresserade kommer det kanske annordnas tillsammans med en anna klubb.

Manor
2005-12-30, 15:05
Jag är personligen mest intresserad av att lära mig mera om bilvård.

mvh Mats N

roadtip85
2005-12-30, 15:39
Jag är också intresserad! Mest av slalomen, men är ju även bra att lära sig en del om bilvård !:D

jraberg
2005-12-30, 15:47
Jag är personligen mest intresserad av att lära mig mera om bilvård.mvh Mats N

*asg*
Men mats då tar du hand om bilarna efteråt så får du några att lära dig på ;)
Vår legacy är BG behandlad men ser ut som F:n efter att inte ha fått tvätta den på två veckor..grå-vit tror jag den var sist jag kollade..

Fasen vad kul det vore, men det är inte populärt att säga att jag sticker iväg för att sladda lite med bilen och lämna gumman ensam hemma med lillen.
Speciellt när man kommer vara borta hela nästa helg
IIIIISRAAAAACE =D
edit.
Jag e intresserad av båda, måste sälja in det bara ;)

-JR

pannan
2005-12-30, 20:25
Mats din fjolla :-) klart du skall ut och piska bil :-)

Jag är på. Körde på Tullinge i vintras och det var sjukt roligt :-)

mvh
J

Janne248
2005-12-30, 23:28
Moderator mode: ON

Eftersom tråden tydligen handlar om någon sorts träff så flyttar jag den dit den här hemma.

Moderator mode: OFF

Manor
2005-12-31, 15:52
Mats din fjolla :-) klart du skall ut och piska bil :-)Jag är på. Körde på Tullinge i vintras och det var sjukt roligt :-)mvhJ

Japp, jag är både fjollig och gammal :*...det är bara till att erkänna :).

mvh Mats N

arellano
2005-12-31, 17:16
Är på.

Manor
2005-12-31, 20:49
Är på.

Arne - off topic - har du fått till bilen...startproblemen menar jag?

mvh Mats N

arellano
2006-01-01, 11:31
Är på.Arne - off topic - har du fått till bilen...startproblemen menar jag?mvh Mats N

Bytt Temp Givare men fortfarande Dodge Start.

OzO
2006-01-01, 18:03
Intresserad av både slalom och puts! :9

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Addson
2006-01-02, 18:06
Mats din fjolla :-) klart du skall ut och piska bil :-)Jag är på. Körde på Tullinge i vintras och det var sjukt roligt :-)mvhJJapp, jag är både fjollig och gammal :*...det är bara till att erkänna :).mvh Mats N
Fjolla vad menar han med det?? Jag sökte på ordet på altavista och fick lite träffar som T.e.x Fjolla Flata Kondom Kåt Kram Passiv Puss Rumpa Sexig Snygg Söt Transexuell Transvestit Skolinformation Lagar Fjolla Senast ändrad 15 Mar 2004 © RFSL 1996-2006 | Vid synpunkter på sajten kontakta webmaster !!!!
Menar Pannan att du e en kondom??

:D
Mvh Mr Clean

Manor
2006-01-02, 18:53
Mats din fjolla :-) klart du skall ut och piska bil :-)Jag är på. Körde på Tullinge i vintras och det var sjukt roligt :-)mvhJJapp, jag är både fjollig och gammal :*...det är bara till att erkänna :).mvh Mats N Fjolla vad menar han med det?? Jag sökte på ordet på altavista och fick lite träffar som T.e.x Fjolla Flata Kondom Kåt Kram Passiv Puss Rumpa Sexig Snygg Söt Transexuell Transvestit Skolinformation Lagar Fjolla Senast ändrad 15 Mar 2004 © RFSL 1996-2006 | Vid synpunkter på sajten kontakta webmaster !!!!Menar Pannan att du e en kondom??:D Mvh Mr Clean

Jag trodde at han menade att jag var snygg :D.

Läget Mr Clean?

mvh Mats N

griml0ck
2006-01-03, 11:45
Är däckvalet valfritt? :P

// grim - som gillar sina fulldubb

Lt Dan
2006-01-03, 13:25
Är på slalom :7

/LtD

Adsense Management by Losha