Visa fullständig version : Var köpa Turbo boost-mätare ?

LOScooby
2002-04-09, 07:02
Hej alla !

Har precis fått installerat ett APS Club spec kit på min My00, bilen är helt förändrad!!!

Jag behöver därför införskaffa en turbo-trycks mätare för att få bättre koll!
Var köper man bäst sådana(bästa pris) och vilken typ(elektrisk solenoid eller?) ?

Någon som installerat en sk. Dash pod med plats för 3st 52mm mätare, montering i mittersta pryl-fack?

//L-O

SecretAgentMan
2002-04-09, 09:15
Jag kan hjälpa till med mätare...och jag har monterat mätarhus på a-stolpen...och i mittenfacket.

/J

Subaru - The Beauty of All Wheel Drive

LOScooby
2002-04-09, 15:02
låter kanon, har du några bra mätare att rekommendera!

//L-O ( email:Lars_olof_strid@hotmail.com )

SecretAgentMan
2002-04-09, 15:12
Skall det vara funktionabelt eller dyrt? ;)

Jag använder själv Autometers mätare, de är rimligt prissatta (700-någonting för en laddtrycksmätare) och passar in med originalinstrumenteringen.

Annars skulle jag gå på Defi's mätare, om det skall vara exklusivt, räkna med >2000:- för en mätare med deras kontrollmodul, den har minnen för max sett laddtryck, och det finns flådiga varningslampor att koppla till.

/J

LOScooby
2002-04-09, 15:28
Vad köper man enklast Autometer-boost mätare?
Har du koll på någon panel(3-mätare) som passar i original-fästen för luckan till pryl-facket(mitten av instr. panelen), har läst att det ska finnas!?

//L-O

SecretAgentMan
2002-04-09, 17:00
Jag kanske har en laddtrycksmätare över....och mittenkonsoll kan jag skaka fram - håller på att montera en sådan just nu faktiskt.

Mysigt med utemeck, solsken och fågelsång.

:D

/J

omar
2002-04-09, 17:19
Jerry, du har PM
Mvh Omar

LOScooby
2002-04-09, 17:25
Hej igen !

Jag är mycket intresserad av en boost-mätare om du har någon över, är även intresserad av mitt-konsoll!!

Skulle vara fint om du kunde maila mig om lite priser och så! email: lars_olof_strid@hotmail.com

//L-O

OzO
2002-04-09, 19:06
SecretAgentMan, the scooby-hallick! :p;):)

Adsense Management by Losha