Visa fullständig version : Medlems märke m.m

pannan
2005-12-17, 11:14
Har betalt min medlemsavgift för en massa månader sedan men fortfarande inte fått varken klistermärke eller något annat ifrån klubben??

Vad är status på detta?

mvh
Johan

OzO
2005-12-17, 11:44
Har betalt min medlemsavgift för en massa månader sedan men fortfarande inte fått varken klistermärke eller något annat ifrån klubben??Vad är status på detta?mvhJohan

Som ny medlem får man kort + årsmärke + emblem.
Som gammal medlem får man årsmärke.

Medlemshanteringen har legat nere ett bra tag främst pga personalbrist.

Jag sitter nu med den förbenade kortmaskinen hemma och kommer skicka ut kort + märken så fort årsmärken för 2006 är klara. Kaarlo meddelar att dessa är klara nu i helgen. Så det kommer att röra på sig inom snar framtid.

Medlemsansökningar och dess hantering skall roteras runt i styrelsen... som vi haft mer eller mindre framgång med.

Vår förhoppning är att vi också skall kunna skicka ut en liten present (från IM) till medlemmarna 2006. Denna present är tänkt att distribueras genom regionsansvariga.

(Givetvis så kommer medlemmar för 2006 som inte har fått 2005-märket att få 2005-märket...)

Medlemshantering är något som INGEN vill ha att göra med. Det tar massor med tid och involverar en massa saker. Vi kikar just nu på att automatisera allt utom kortutskick. Detta kommer att kosta lite per medlem, vilket är en av anledningarna till höjning av årsavgiften. Men det mesta av medlemshanteringen kommer inom snar framtid att skötas av datorer och som vi vet så jobbar datorer mer än gärna, och mer eller mindre gratis. Det gör inte människor! :D

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

OzO
2006-01-10, 08:27
Årsmärken för 2006 har jag nu hemma (tack Kaarlo!). Present från IM kommer förhoppningsvis att distribueras via regionsansvariga. Därför kan jag nu sätta igång med att skicka ut medlemskort & årsmärken (till nya och gamla) samt emblem (till nya).

:)

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Nikke McRae
2006-02-14, 20:42
Statusreport?

Blev medlem i September förra året. Har betalat in årets avgift också och det har registrerats.
Men jag fick aldrig nått medlemskort förra året? Och inget annat hitills.
Glöm inte bort mig. ;-)

Tack för allt arbete ni gör för klubben.

OzO
2006-02-14, 20:51
Ingen är glömd. Utskick så fort jag har kort att skicka. Tryckeriet jobbar, hoppas jag. :)

Wiklundh
2006-03-23, 14:38
Årsmärket för 2006 har jag inte fått ånnu.
Har før mig att jag betalade redan i slutat på December så det var ett tag sedan.

OzO
2006-03-23, 15:42
Läs mitt inlägg ovan igen. Jag skickar inget förrän medlemskorten dyker upp från tryckeriet.

Till Elmia skall vi ha dom klara. Och med all sannolikhet tar jag med mig allt till Elmia så folk får prylar där. Sen kommer jag sitta o slicka kuvert hemma efter påsken.

/G
__________________________________________________ _________
::::: | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | :::::

Wiklundh
2006-03-23, 16:57
oki.

lunkan
2006-03-24, 06:37
Kalas då har man en ursäkt till sambon till varför man måste åka till Elmia!! :D

Blocken
2006-03-24, 20:42
Kalas då har man en ursäkt till sambon till varför man måste åka till Elmia!! :D

De' där var tamejtusan det bästa jag hört på länge :D

/AB

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Min STi]

Bonta
2006-04-06, 12:49
Lite halvt som halvt OT men iaf...
I vilken hall på Elmia kommer klubben att finnas och är det bara att som ny medlem dyka in och hämta upp medlemskort etc?

Wiklundh
2006-05-31, 14:26
Årsmärket för 2006 har fortfarande inte dimpit ner i min brevlåda....

Blocken
2006-05-31, 19:18
Årsmärket för 2006 har fortfarande inte dimpit ner i min brevlåda....

Lugna bananer! Vi tar med hela medlemsmärkeslådan till Emmaboda! Hojta till där alla som saknar nåt så löser vi det på plats!

/AB

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Crescent Boge KokarEdition I]

Wiklundh
2006-06-01, 08:00
oki dokeli. :-)

devil
2006-06-04, 18:50
Och vi som inte skall till Emmaboda?

Nikke McRae
2006-06-18, 16:03
Hur är statusen nu då?

Har snart varit medlem ett år och inte fått nått medlemskort eller märke än?

Blocken
2006-06-18, 19:36
Okej hörrni, vi gör såhär:

Skriv ett PM till mig med följande info:
-Ert medlemsnummer
-Vad ni saknar
-Postadress dit jag ska skicka allt

Första juli överlämnar jag lådan till Desen - är du redo då? :)

Mvh Blocken - tillfällig ägare av medlemshanteringslådan

Desen
2006-06-18, 21:23
Desen är alltid redlös.... jag menar redo. :P

Ser framemot att få uppdraget och vara den som folk verkar skälla o gnälla på mest i hela klubben ;) ;)
Its a dirty job, but someone got to do it

Men det e ju skandal att medlemshanteraren själv ännu inte fått något login till impreza.nu eller galleriet.

Saknar även min röda text som beskriver position i klubben.

Har skrivit PM till han som bootar proxy knackar kod o skriver script
men han verkar visst inte vaken...

-Ozo kuckeliku klockan e sju :+ :+

Blocken
2006-06-18, 21:48
Desen är alltid redlös.... jag menar redo. :P Ser framemot att få uppdraget och vara den som folk verkar skälla o gnälla på mest i hela klubben ;) ;) Its a dirty job, but someone got to do it Men det e ju skandal att medlemshanteraren själv ännu inte fått något login till impreza.nu eller galleriet.Saknar även min röda text som beskriver position i klubben.Har skrivit PM till han som bootar proxy knackar kod o skriver scriptmen han verkar visst inte vaken...-Ozo kuckeliku klockan e sju :+ :+

Sssshhhh, lugn & fin, vi sa ju "Inte före midsommar..." i en annan tråd.

Själva medlemshanteringen är kämpig, men blir ännu jävligare när man har webmastertjänst och en styrelse att ta hand om också... plus ett privatliv och ett jobb.

mvh Blocken - försvarar Ozo

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=album503&id=E_boda9_10_11i_6_035|Thai-Perr]

Blocken
2006-06-18, 21:49
För att använda ett av Ozo's favorituttryck:

Jag har PM! :+

/[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=album503&id=E_boda9_10_11i_6_035|Thai-Perr]

Desen
2006-06-18, 22:12
Ok jag förstår.
-Väck inte den webmaster som sover! (gammalt SSI ordspråk)

Är bara lite ivrig att få titta lite närmare på medlemserbjudanden.
(Viskar för att inte väcka OzO)

OzO
2006-06-19, 11:36
Sover är det minsta jag gör. :+

Tills vi har ett justerat protokoll från årsmötet görs ingenting på webben, annars finns risk att det blir fel.

/G

Blocken
2006-06-19, 20:37
PM'a på ba'!

:D

/AB

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_photo.php?set_albumName=album503&id=E_boda9_10_11i_6_035|Thai-Perr]

Blocken
2006-06-24, 02:07
BOKI VAR ÄR DU

:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Blockjävel

Blocken
2006-06-26, 20:53
*Meep meep*

roadtip85
2006-06-28, 20:40
Fick mina grejer idag! :)
Tackar tackar!

Fin kokare ritat på baksidan av kuvertet fick jag på köpet!:D :D :D

//Anders

Blocken
2006-06-28, 22:37
Fin kokare ritat på baksidan av kuvertet fick jag på köpet!:D :D :D //Anders

Hehe, den Kokarn får ni allihopa... ;)

AB

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album503/Kokarn_desktop|Thai-Perr]

Lefty
2006-09-10, 16:08
Jag känner mig lite osäker på om jag ens fått nå medlemsmärke för 2006... nån som vet ifall de skickats ut till moi ? Isåfall får jag leta bättre :D

GRID
2006-09-19, 10:29
Jag har inte heller fått nåt märke för 2006, men nu är det kanske lika bra å vänta tills 2007?

Nyman
2006-09-26, 10:34
Gött! nu har man fått sitt medlemskort!

Läste något om en present från IM också? vart de nått med de? inget som kom med mitt medlemskort alla fall.. Detta är bara en fundering alltså, inget sniiik ;)

-= enough is enough =-

OzO
2006-09-26, 12:18
Presenter skickas oftast ut i början på året och främst till dom som betalar innan ett visst datum... som en morot för att få in en massa betalningar i början på kalenderår så vi slipper tung hantering under året. Funkar si så där men... :)

Vet ej om vi har kvar årets present, hör med er regionansvarige eller styrelsen.

/G

Blocken
2006-09-26, 13:21
Vet ej om vi har kvar årets present, hör med er regionansvarige eller styrelsen./G

Exaktemento - börja med att lyssna om regionsansvarige har. Om inte - vv lägg PM till mig med ditt namn och adress. Jag har hela källar'n full... ;)

/Block

.......................
[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Thai-Perr]

SecretAgentMan
2006-09-26, 13:24
Jag saknar årsmärke, kan du paintshoppa ett åt mig BloCC? :D

/J

Nyman
2006-09-26, 14:01
Då verkar de ju som attdet alla fall fins kvar.. De är ju alltid kul med pressenter.. ;)

Vem här inne är de som är regionsansvarig för Dalarna då?

-= enough is enough =-

Blocken
2006-09-26, 14:02
Då verkar de ju som attdet alla fall fins kvar.. De är ju alltid kul med pressenter.. ;)Vem här inne är de som är regionsansvarig för Dalarna då?-= enough is enough =-

Nu får du vara lite Nicke Nyfiken och leta lite...

Good luck!

/Blocken

.......................

Nyman
2006-09-26, 14:05
Men jag är så slöö ;)

Men sjukt snabbt svar från din sida..

-= enough is enough =-

Pasi_k
2006-09-26, 14:05
Då verkar de ju som attdet alla fall fins kvar.. De är ju alltid kul med pressenter.. ;)Vem här inne är de som är regionsansvarig för Dalarna då?-= enough is enough =-Nu får du vara lite Nicke Nyfiken och leta lite...Good luck!/Blocken.......................[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Thai-Perr]

Knappt såå jag vet vard den där presenten är..
Fast det kan hända att det bara är 3sidor kvar för året på den va? :P
Eller såå sitter Peter på dom.. ?

/P allmännt förvirrad idag..:P

Nyman
2006-09-26, 14:11
Skickade ett PM till LegacyLarsa.. Vart de rätt? ;)

-= enough is enough =-

Blocken
2006-09-26, 14:12
Men jag är så slöö ;)

Ska-ha, ska-ha, ska-ha, ska-ha... men leta själv orkar du inte...

Jösses, vart fan är världen på väg? Ska alla ha allt serverat på silverfat?

/Blocken

.......................

OzO
2006-09-26, 14:22
Presenten är årets almenacka så det är ju inte så många månader kvar... men fina bilder är det iaf! :)

/G

Nyman
2006-09-26, 14:22
Jag va mest Ironisk där...

Kom faktiskt på mig själv direkt efter jag frågat att de borde ju inte va så svårt å hitta på.. ;)

Å de är redan skickat ett PM ;)

-= enough is enough =-

Nyman
2006-09-26, 14:24
haha... OK ;)

Men ja, fina bilder kan man ju inte få för mycke av ;)

-= enough is enough =-

Desen
2006-09-26, 17:41
Jag saknar årsmärke, kan du paintshoppa ett åt mig BloCC? :D/J

Saknar du årsmärke så skriv upp dig här http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=17&topic_id=948&mesg_id=948&page=

/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -99

Adsense Management by Losha