Visa fullständig version : Ny! SSI T-shirt

Yonaz
2006-03-08, 19:52
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album111/centrerad.sized.jpg

Till Elmia skall de vara klara!

Designen har Nicklas "AilenDice" hjälpt oss med, stort tack!
Pris är inte fastställt än, återkommer med det senare.

Missa inte Elmia!

/Jonas

minid
2006-03-08, 21:30
Hej!

Som jag skrev i den andra tråden...

Tror inte att folk med 01-06 bilar skulle köpa den tröjan pga GT/22B på framsidan.

Det e vad jag tror..

lunkan
2006-03-08, 22:30
Ryggtavlan är riktigt snygg :P

Mats
2006-03-09, 07:39
Riktigt snyggt!!
Bra jobbat grabbar.
Jag skriver upp mig på en L tröja. Hoppas ni har tillräckligt många med er till elmia. Vi ses där.

Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg

OzO
2006-03-09, 10:11
Man kanske kan tänka sig att ersätta 22B (det är inte en GT!) med regionsdekal som är mindre och sätts på vänstra bröstet?

Då har man samma ryggtavla som ovan och sen på vänstra bröstet har man en regionsbild (visar Sthlm ;)):

http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/reg_stockholm.jpg

Men kan ta bort regionsnamnet och färgläggningen på kartan så har man en ren SSI tröja.

/G - spånar
__________________________________________________ _________
::::: | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | :::::

SecretAgentMan
2006-03-09, 10:20
Trams, 22b är ju det hårdaste Subaru levererat....jisses.

Det är som att en A4-ägare skulle gnälla om en S1:a på audiklubbens tröja (påhittat, men i alla fall).

:+

/J - gillar ursprungsförslaget - GO Alien! :D

Niklas
2006-03-09, 10:26
Klubbloggan uppe till vänster på www.impreza.nu är en bild på en GT med liten vinge, trots det finns det folk som går med i klubben fastän de bytt vinge eller har en nyare årsmodell.

Låt oss göra ett exempel. Klubben kommer låta tryckeriet göra 50st tröjor i S, M, L och XL. Det blir 200 tröjor som skall köpas in.
Om vi istället tänker oss att vi skall ha S, M, L och XL för varje region (Skåne, Gotland, Göteborg, Västerås, Stockholm, Dalarna, Norrland) så blir 50*4*7 tröjor, dvs skall ha olika tryck för olika regioner innebär det att 1400 tröjor för att få samma antal tröjor i varje storlek. Sen måste ju inte Gotland köpa in 50st tröjor av varje storlek då det finns <10 medlemmar där men det blir ändå en betydligt större order...

Jaja, ni gör som ni vill. Jag vill ha en 22B-tröja så jag slipper köpa en ny tröja när jag flyttar till ny region...

/N - trött

SecretAgentMan
2006-03-09, 10:32
Fasen, den loggan hade jag missat, jag får ta och gå ur på en gång... ;)

/J

Chewie
2006-03-09, 10:51
Regionsdekalen utan anknytning på bröstet tycker jag låter bra, då blir den neutral för alla. Jag har ju iof inte gått med för intet men man vill ju inte flasha med fel bil på bröstet om det nu skulle bli den med stort tryck fram.
Då föredrar jag ssi loggan, visar ändå vilka jag tycker regerar :D :D

Pasi_k
2006-03-09, 10:59
Klubbloggan uppe till vänster på www.impreza.nu är en bild på en GT med liten vinge, trots det finns det folk som går med i klubben fastän de bytt vinge eller har en nyare årsmodell.Låt oss göra ett exempel. Klubben kommer låta tryckeriet göra 50st tröjor i S, M, L och XL. Det blir 200 tröjor som skall köpas in.Om vi istället tänker oss att vi skall ha S, M, L och XL för varje region (Skåne, Gotland, Göteborg, Västerås, Stockholm, Dalarna, Norrland) så blir 50*4*7 tröjor, dvs skall ha olika tryck för olika regioner innebär det att 1400 tröjor för att få samma antal tröjor i varje storlek. Sen måste ju inte Gotland köpa in 50st tröjor av varje storlek då det finns <10 medlemmar där men det blir ändå en betydligt större order...Jaja, ni gör som ni vill. Jag vill ha en 22B-tröja så jag slipper köpa en ny tröja när jag flyttar till ny region.../N - trött

Tack för att ni Tänkt på oss lite större grabbar med..
På er Poll på hemsidan fick S och XXL nästan samma % sats?
Hur många flyttar runt såå mycket att det måste köpas in tröjor ett par gånger om året.?

Bara lite tankar spontant..

Mvh Pasi

Mats
2006-03-09, 11:15
Trams, 22b är ju det hårdaste Subaru levererat....jisses.Det är som att en A4-ägare skulle gnälla om en S1:a på audiklubbens tröja (påhittat, men i alla fall).:+/J - gillar ursprungsförslaget - GO Alien! :D

Word!

Dessutom har jag ju nästan en sån bil... bara vingen som skiljer sig...:+

Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg

Strat
2006-03-09, 12:29
Jag skulle gärna lägga några extra kronor om den såg ut så här:

http://www.claeswikdahl.com/temp/ssiTroja2.jpg

/Claes - modelejon ;)

Niklas
2006-03-09, 12:39
Håller med Straten där...

Pasi_k
2006-03-09, 12:47
Ett par förslag till tröjjor.
Bara förslag alltsåå :P

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/centrerad_sizedtest4.jpg

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/centrerad_sizedtest.jpg

Som du skrev om mina tröjor igår..
"Om det skall vara en klubbtröja så tycker jag att klubbens logotyp och namn skall vara på framsidan, inte loggan för bilmärket."

Följer du det själv?
Vilken är Klubbens LOGGA??

Tror inte det finns en lösning på det.
Alla kommer alltid ha olika smak :D

Mvh Pasi.

minid
2006-03-09, 16:42
Nehe inga XXL tröjor? ;(

Men hellre "Regionsdekalen" utan regions indelning på bröstet istället för 22B..

Så blir det lite roligare kanske för de som har 01-06 modellerna..

Blocken
2006-03-09, 19:30
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album111/centrerad.sized.jpgTill Elmia skall de vara klara!Designen har Nicklas "AilenDice" hjälpt oss med, stort tack!Pris är inte fastställt än, återkommer med det senare.Missa inte Elmia!/Jonas

Snyggt jobbat Äljen & co.

/Blocken - drömmer som de flesta om 22B

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Min STi]

Blocken
2006-03-09, 19:34
Nehe inga XXL tröjor? ;(

Vem har sagt det?

/AB

[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Min STi]

PetterSolberg
2006-03-09, 19:54
Kanonjobb.. Hänger på låset till Elmia redan nu.. VILL HA!! :7

Patrik

Blå WRX-01

Mr Walle
2006-03-09, 22:17
kommer garanterat köpa en
trots att man inte får en new age på bröstet, den lite speciella 05:an hade kanske vart nått annars :)

Grusdraparn
2006-03-09, 23:02
kommer garanterat köpa en trots att man inte får en new age på bröstet, den lite speciella 05:an hade kanske vart nått annars :)

Ja den extra linjen på bakskärmen och större bultcirkel tror jag hade gjort susen :D

Snyggt jobbat krappar! Klar-klar på tvådörrarsbil på framsidan!

/K - har en likadan, fast med skärmförsmalare :+

Strat
2006-03-10, 12:08
Så länge inte någon i klubben har en 22b är det alternativet mest rättvist, eller hur? ;) Dessutom är det en snygg form som äljen fixat.

Chewie
2006-03-23, 14:41
Vad blev det för tryck nu då?
Blev det något bestämt?

jraberg
2006-03-24, 16:18
Micke Bra!

Jag är på när det ska beställas :)
edit.oavsett hur den ser ut, sålänge det inte är en audi s1 på bild :P

Mvh
JR

Yonaz
2006-03-24, 17:05
Det blir en T-shirt med tryck. Ett hål för huvudet och två hål för armarna ;)

Tröjan är blå/vit, tryckfärgen är vit och resultatet blir kanonsnyggt.

Försäljningen startar på Elmia!

Adsense Management by Losha