Visa fullständig version : SSI söker ny ordförande

Strat
2007-11-07, 22:05
SSI söker ny ordförande med tillträde 1:a Januari 2008. Anders Block har verkligen gjort ett kanonjobb under de senaste 3,5 åren, men nu är det dags för en ny förmåga att ta över rodret. Stora planer finns inför nästa år, och styrelsen är överens om att ett byte i årsskiftet är en god ide.

Här söker vi alltså en utåtriktad och ansvarstagande person som naturligtvis har ett gediget intresse i Imprezor, och som vill ta klubben vidare mot nya mål.

Ett alternativ till lösning finns redan framtaget. I detta axlar Henrik Thåström (Spike), fn. regionsansvarig Öst, rollen som ordförande, och Steven Jenkins (555_STI) tar över regionsansvaret för Öst. För att stötta Thåström är Block tillgänglig fram till årsmötet i Maj/Juni 2008.

Om inga större protester mot detta dyker upp ger valberedningen sitt godkännande till denna lösning den 1:a December.

/Valberedningen

Mats
2007-11-07, 22:44
Understödes å det varmaste!

Tackar till Block för en grym tid som ordförande. Inte alla som alltid har en kaviar-ost macka och en sängplats över när man e i västeråsknutarna. :9 :*

Spike kommer att bli grym som ny ordförande. Inte för mycket sprit nu bara. O dendär dialekten får du nog göra nåt åt. :D ;-) :*

Mats
Type R '99

daniel83
2007-11-08, 00:52
Håller med Mats jag.

Block har gjort ett väldigt bra jobb inom SSI.
Och jag tror att Spike kommer att göra ett lika bra jobb.

Så för mig är det inga problem.

//daniel

specialized
2007-11-08, 08:05
Stort tack Block ! Kanonjobb du gjort under de år jag varit med.
De va ääännnna så håårt stoooo rääääätt uuuut ;)

Vidare så låter Spike som ett bra förslag, stödjer det till 100 %
Kör hårt :)

Mvh.Mattias - http://www.garaget.org/?car=18857
----------------------------------
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar ;)

Niklas
2007-11-08, 08:29
Jasså, dags för Blocken att sadla om. Gruppköp på sånna häringa?

http://kitchenbloom.blogg.se/images/le_dd_nero_1_1148590257.jpg

Äljen - på
Jerry - klar
Block - joråsatte

:P

//N - fick ett mail från köpintresserad av bilen

Blocken
2007-11-08, 10:12
Den största orsaken och anledningen till att jag tänker avgå till nästa mandatsperiod är att jag inte har den 110-procentiga orken och energin som krävs av en ordförande i SSi med 330 medlemmar. Intressen kommer och går, och jag har verkligen kämpat stenhårt sista åren. 4 år är tillräckligt för en ordförande att sitta, och nu behöver vi ny energi och fräscha idéer inför 2008 som kan komma att bli det grymmaste och roligaste året genom tiderna!

Då vi nu har SPiKE som står för dörren och har tusen bra idéer och dessutom är väldigt omtyckt och respekterad av övriga medlemmar så tycker jag att vi passar på att smida medan järnet är varmt.

Man sitter inte i en styrelse "bara för att", utan för att man verkligen vill bidra till att klubben utvecklas och driver den framåt. Man ska ha full energi året runt, inte bara 2 månader före och efter årsmötet.

Mvh Anders Block, ordf.

Blocken
2007-11-08, 10:12
Tack för de värmande orden :)

...utom Äljens ;)

/Black

Snowman
2007-11-08, 12:10
Jag tycker oxå att SPiKE blir en toppen-ordis! O jag tror mr. Jenkins kommer bli en lika bra toppen-regionsansvarig för världens bästa SSI-region-Öst-region :+

Och mr. Blakk, jag hoppas du inser missen och shoppar upp dig på en koCCare snart igen :7

/Markus - med tåspetsarna iträdda i ena toffeln ;-)

SecretAgentMan
2007-11-08, 12:26
Lelle klar på tofflor! :7

Tack för tiden bloCC - du har dragit ett tungt lass, och gjort ett kalasjobb! :)
Henrik blir nog alldeles perfekt som efterträdare, kör på ba' och lycka till!

/J

PetterSolberg
2007-11-08, 12:36
Tack för ett toppenjobb Block under tiden jag varit med i dena fina klubb! Och SPiKE är en utmärkt ordis tror jag, hoppas han e såå j**la laddad bara!! ;-)
Tack återigen Block!

Patrik
STi-06 PSE III

Nikke McRae
2007-11-08, 17:06
Stort tack till Block för ditt enorma arbete!

Spike har mitt fulla stöd. Du kommer bli en toppen Ordis!

Chewie
2007-11-08, 17:48
Ja, jag kan bara instämma med ovanstående talare. Block du vet att vi alltid kommer att älska dig och dina upptåg.
Spike, vi vet att du vill, vi e så jävla laddade :P :P
Perfekt man att axla tronen efter en annan kanonkille.

syke
2007-11-08, 18:50
Tusen tack till block! Ett otroligt bra jobb du har gjort! Här kommer en dikt:

Block finns som både mänska o chokla'
båda sorterna gör en gla'
Tack för åren och ida'
Tjing! :+

Surbarbro
2007-11-08, 19:37
Jag bara instämmer.
Men jag antar, att jag får träffa Blocc lite här och där.
Annars!;( ;(
Kanonjobb, den tid jag har varit med och tjatat.

SPIKE!
Välkommen!
Det är ett jättejobb som du tagit på dig.
Jag är väl en av alla som gärna tänker och vill stötta dig.
/ Catrine

challe
2007-11-08, 19:50
Det är ju bara att hålla med alla andra, mr Blück har gjort ett kanoners jobb under sin tid.

Och Spike kommer passa klockrent som ordis i världens bästa klubb ;-)

555_STI
2007-11-08, 20:17
All hail King Spike :) Tack till Block som har gjort en super bra jobb under alla år!

Hoppas att fler än Snowman tycker jag kommer var bra för Team Öst också ;)

Det är ju bara att hålla med alla andra, mr Blück har gjort ett kanoners jobb under sin tid.Och Spike kommer passa klockrent som ordis i världens bästa klubb ;-)

Yonaz
2007-11-08, 20:29
Jag tror ingenting. Vet att vi kommer sakna Anders B. Är även övertygad om att Henrik a.k.a SPiKE kommer göra ett kanon jobb som ordis.

Klasagasa
2007-11-08, 20:38
Tack Block. Du kommer för evigt att finnas i mitt hjärta... ;-)

SPiKE blir ju f*n skitbra och Steven blir också skitbra!
Jag är till hundra procent helnöjd!

Block, bit ihop och kom igen!

SPiKE
2007-11-08, 20:44
Tack Anders för din jätteinsats.

Du har gjort ett kalasbra jobb och det känns riktigt riktigt bra att få möjligheten att axla ordförandeposten i denna eminenta klubb efter dig min vän :)

Kul att så många tycker att jag kan ta över rodret för SSI, det uppskattar jag.

/H - Är så jävla laddad!

SPiKE
2007-11-08, 20:52
Hoppas att fler än Snowman tycker jag kommer var bra för Team Öst också ;)[strong]

Jag tycker.

Lefty
2007-11-08, 22:08
Tack Block för allt slit du lagt ner! Du är en ängel!!!

Och du vill ligga med mig, men det går inte :D

/Jocke rakar....

Surbarbro
2007-11-08, 23:57
Absolut Steven!
Jag stöttar dig som medlem av Sthlm.
Ge järnet!
Vi ses på nästa träff...
Västerås eller Sthlm mässan.
Kramis Cathis;-)

storfiskarn
2007-11-09, 19:35
Roligt för dig steve,jag hejar på dig. :D

Desen
2007-11-10, 10:19
Måste hålla med om att BlaCC gjort ett kanonjobb som ordis och lagt ner många hundratals timmar på denna klubb, och tom åkt och styrt upp storträff trots att legat i feber i ett par veckor.

En MEGA eloge till dig Block

Men det är oxå stort att våga lämna över när man känner att man inte längre har ork till 110% engagemang och inte bara sitta kvar för titeln eller för att man blev vald.

Jag tror det är nyttigt för klubben att det kommer in lite nytt blod i klubbens styrelse och ansvarsposter då och då.

Spike, om du är lika laddad som på Mantorp inför detta så kommer allt att gå finfint. Jag vet att du kommer att bli en riktigt bra ordis i SSI. Ser fram emot detta.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

"The speed was good, but the corner was too tight" - J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT

Blocken
2007-11-27, 18:50
Hej Desen & alla andra, och tack för alla fina ord :7

Måste hålla med om att BlaCC gjort ett kanonjobb som ordis och lagt ner många hundratals timmar på denna klubb, och tom åkt och styrt upp storträff trots att legat i feber i ett par veckor.

Jaaa... ni var ju några som ringde och tjatade på mig... :7 med 39 graders feber i två veckor var man lagom stöddig när det var dags för storträff - men det gick!! :)

/Blocken

jraberg
2007-11-27, 22:09
Tråkigt, men att ha haft orken i 4 år och rodda i allt och driva på är imponerande tycker jag.
Det har faktiskt hänt väldigt mkt under ditt styre Block och det har verkligen märkts att det suttit ngn vid rodret hela tiden och inte bara vid årmötena.

Tack!

:-)

-johan

Blocken
2007-11-28, 09:40
Tråkigt, men att ha haft orken i 4 år och rodda i allt och driva på är imponerande tycker jag. Det har faktiskt hänt väldigt mkt under ditt styre Block och det har verkligen märkts att det suttit ngn vid rodret hela tiden och inte bara vid årmötena.Tack!:-) -johan

Tack Johan! :)

/AB

Blocken
2007-11-28, 09:42
Är det någon som tycker annorlunda, eller har förslag på annan kandidat, så ut med det NUUU! Snart är det första december och ny-sjefen blir - som det ser ut i dagsläget - SPiKE :)

/Bläck

Blocken
2007-12-01, 11:31
Hoppla, Thåström & Jenkins! Grattis! :)

/Blocken

Strat
2007-12-01, 12:38
Hoppla, Thåström & Jenkins! Grattis! :)/Blocken

Japp, grattis! Inte så mycket att snacka om. Det blir skitbra! :)

/Claes

Adam K
2007-12-01, 22:22
Grattis SSI :-)

daniel83
2007-12-01, 23:13
Grattis Spike!

//Daniel

SPiKE
2007-12-02, 11:15
Tack så mycket.

Nu är det bara att börja ladda inför nästa säsong :)
Det kommer att bli jädrigt skoj detta.

555_STI
2007-12-02, 22:34
Tack så mycket.Nu är det bara att börja ladda inför nästa säsong :)Det kommer att bli jädrigt skoj detta.

Gwattis!!! :D

jraberg
2007-12-03, 21:30
härligt, grattis! och Full Fart framåt(eller i sidled..)

-johan :D

SPiKE
2007-12-03, 21:44
Gwattis!!! :D

Tack detsamma!!! :D

Adsense Management by Losha