Visa fullständig version : Klockan går fel...

AK_Impreza
2005-05-05, 18:37
dt vet jag ingenting om :D
haha för mig står dt att klockan är 04:37 nu :D :D :D :D LOL

AK_Impreza
2005-05-05, 20:04
möjligen, får inte tag i Dice, nån som har hans mobilnr?:-( :-(

OzO
2005-05-05, 20:06
PM sent...

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

AK_Impreza
2005-05-05, 20:06
tack så mycket! :-)

OzO
2005-05-05, 21:04
Nix, det lutar åt imorgon eller på lördag. Kommer du förbi Göran?mvh Mats N

Lördag är det cruisingkväll i Köping! ;) Imorgon skall jag eventuellt gå och se Paradise Lost... gör jag inte det så räkna med mig!

__________________________________________________ _____________________________
::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Manor
2005-12-19, 07:20
Visst går väl klockan en timme fel på forumet?

mvh Mats N

OzO
[link:bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=17&topic_id=555&mesg_id=555&page=|Läs inlägg 2... redan noterat!] :)

Manor
[link:bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=17&topic_id=555&mesg_id=555&page=|Läs inlägg 2... redan noterat!] :)________________________________________________ _______________________________::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Sorry Göran, jag hade inte sett det.

mvh Mats N

OzO
NP :* OT: Blir det nån dekalmek/spontanträff i Mörby ikväll då? ;)

Manor
NP :* OT: Blir det nån dekalmek/spontanträff i Mörby ikväll då? ;)________________________________________________ _______________________________::::: ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/club|webmaster] | "I would be unstoppable... if I could just get started!" | ssi[link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi2|bluepile] :::::

Nix, det lutar åt imorgon eller på lördag. Kommer du förbi Göran?

mvh Mats N

Adsense Management by Losha