Visa fullständig version : HELKNAS med mitt galleri

tendency
2009-01-07, 05:06
Frågor ang medlemsgalleriet postas här?

La till ett album i mitt galleri, "[820] tendency". När jag försöker döpa om det, så ändras inte namnet för albumet, utan för mitt galleri!?

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi820

Som ni ser så ligger där ett tomt album under länken (det jag försökte döpa om) - det går inte att ta bort. Och laddar jag upp bilder där så blir det helt plötsligt 2 album med samma bilder i... HELKNAS.

Preeeeetty annoying. Någon som kan fixa det här? :)

Imprezan i garaget
Capricen i garaget

Janne248
2009-01-07, 10:14
Har varit in i ditt galleri men ser inte felet.

Förövrigt så tycker jag detta borde postas under "Allmänna hemsidefrågor" som handlar om "Frågor eller synpunkter om hemsidan www.impreza.nu. Här rapporterar man även buggar eller direkt via mail till webmaster@impreza.nu"

tendency
2009-01-07, 17:06
Fan vad sjukt!

Albumet i mitt galleri VAR tomt och gick inte att ta bort, som sagt. Men efter att jag skapade ett album under Aktiviteter (kategorin som OzO fixade, men nu har tagit bort) där jag lade upp isåkarbilder från Sala - då har det tomma albumet i mitt galleri fyllts med samma bilder och fått samma titel!

Something fishy is going on alright. :)

Kopian i mitt galleri (som nu helt plötsligt går att ta bort, men det får ligga kvar...)
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi820&page=2

Imprezan i garaget
Capricen i garaget

OzO
2009-01-07, 17:31
Nåt skumt blev det allt. Jag flyttade ditt album in i albumet som Janne fixade. Men i ditt medlemsgalleri ligger det kvar och klickar man på det hoppar man till Jannes album... Knas.

Hmm... nu är det verkligen dags att uppgradera galleriet till senaste version :o

/G
_____
::::: | ~ "...otrevligast, men framför allt bäst å värst..." ~ | :::::

tendency
2009-01-08, 16:48
Hahaha, bra skumt! Men testa att radera mappen du skickade till Sthlm-2009? Kanske det försvinner från mitt galleri också.

Imprezan i garaget
Capricen i garaget

Adsense Management by Losha