Visa fullständig version : Bromsok fram för isåka.

Håenström
2011-01-29, 17:59
Säljer mina bromsok och skivor.Det kommer från en gt.

Detta kitt måste man ha om man har brembo ok för att få dit 16"

Pris:3000

Håenström
2011-02-05, 12:55
Ingen som ska åka med is-däck på en sti.

andreaswrx
2011-02-05, 15:33
Ingen som ska åka med is-däck på en sti.

med rätt fälg behöver man inte bytta bromsarna, känns dyrt att både köpa bromsa och fälgar, mkt billigare och bara köpa fälgar

Garagekungen
2011-02-05, 15:49
med rätt fälg behöver man inte bytta bromsarna, känns dyrt att både köpa bromsa och fälgar, mkt billigare och bara köpa fälgar

Har precis hört samma sak av en f.d. rally-åkande-subaru-förare som åkte med mig några varv på isen förra helgen...
...nu börjar önskningarna vida överstiga tillgångarna i lekkistan !
:o :D

Håenström
2011-02-05, 16:58

Hur lätt är de att få tag på 16" fälgar som passar över brembobromsarna?

Garagekungen
2011-02-05, 17:08

Min rally-kompis sa att de hade köpt från Prodrive (om jag hörde rätt), det var iaf då för honom "bara att beställa" till ett överkomligt pris.

Han slutade köra för några år sedan.
Träffar honom imorgon när vi skall åka på isen, jag kan fråga igen, så kan jag återkomma.

Annars borde man kunna söka på nätet - gissar att Prodrive har nån hemsida där det borde stå.

andreaswrx
2011-02-05, 17:27

ja enkelt antingen ringer man eller maila mocomp så har man fälgarna efter några dagar, är inte svårare än att köpa vanliga fälgar, brukar Kosta mellen 1500-1700 st så dyra är dom inte heller

Håenström
2011-02-05, 20:15
Oken finns iaf kvar för försäljning.

Ok med belägg och skivor.

Adsense Management by Losha