Visa fullständig version : Exedy steg 1 organisk koppling

narto
2013-04-28, 21:12
Hejsan, provar här innan jag lägger en order från scoobyworld.
Någon som har en Exedy steg 1 organisk koppling i nyskick liggandes som kan tänkas säljas?
Alltså komplett med lamell, tryckplatta och urtrampningslager.

Pm:a! =)

>--Micke-->
2013-04-29, 15:54
Hejsan, provar här innan jag lägger en order från scoobyworld.
Någon som har en Exedy steg 1 organisk koppling i nyskick liggandes som kan tänkas säljas?
Alltså komplett med lamell, tryckplatta och urtrampningslager.

Pm:a! =)

Jag har en, har kvitto på att förra ägaren till min bil inhandla den för ca 1år sedan. så den är väl 1år gammal. ingen aning om hur skicket är då jag är kass på att mäta upp sånt.Ligger iallafall och skräpar i orginalkartong nu. Lamell,tryckplatta och urtrampningslager. Söker själv en komplett avtagbar dragkrok till Subaru impreza gt -00

narto
2013-04-29, 16:07
Jag har en, har kvitto på att förra ägaren till min bil inhandla den för ca 1år sedan. så den är väl 1år gammal. ingen aning om hur skicket är då jag är kass på att mäta upp sånt.Ligger iallafall och skräpar i orginalkartong nu. Lamell,tryckplatta och urtrampningslager. Söker själv en komplett avtagbar dragkrok till Subaru impreza gt -00

Du har pm :-)

MegaMolle
2013-05-08, 08:47
Har en liggandes med ca 200mil på sig i nyskick du kan få för en rimlig peng!

Från en STI 2003 om den passar din bil?

Kontakt här eller klaus@fvk-engineering.com alt 076270300(två)

Mvh Klaus

adam.b.w
2013-05-08, 09:17
Har en liggandes med ca 200mil på sig i nyskick du kan få för en rimlig peng!

Från en STI 2003 om den passar din bil?

Kontakt här eller klaus@fvk-engineering.com alt 076270300(två)

Mvh Klaus

antar att e ör en 6växlad låda. då passar den inte de är 230mm lamel på 5växlade och 250 eller 260 till 6växlade har jag för mig när jag kikade runt nydligen efter en till min.

MegaMolle
2013-05-08, 17:56
Viste inte detta iof så har jag inte efterforskat heller men se där nu vart man en erfarenhet visare :D

Mvh Klaus

adam.b.w
2013-05-08, 19:11
Hehe nä jag la mäst märke till det när jag kikade lite. Va nyfiken på om det var någon skilnad och ja de va de;-) Därför.är.de bra med forum som detta där du får svar på dina frågor. Där sparade du en slant. Trevlig helg

Adsense Management by Losha