Konversation mellan Fricke.w och Peera
Visar besökarmeddelanden 1 till 4 av 4
  1. Fricke.w
    2011-06-20 21:20
    Fricke.w
    Då är de nog här du ska kicka, biligaste orginal delarna på denna sida, samt att de går ruskigt fort att få hem grejerna, kom i håg att titta tilverkar numret bara så de stämer överens med nummret på denna lmm.
    http://www.importcarparts.co.uk/part...en=&searchKey=

MVH
    Fredrik
  2. Peera
    2011-06-20 21:09
    Peera
    Aj då! Kör med för gammla grejer ja märker jag men du vet inte vart man kan få tag på lite billigare? För jag ringde till nyboms i kilafors idag och dem skulle ha 1900 för en ny lmm lite dyrt för att pröva sig fram tycker ja om inte de skulle vara felet
    Mvh// Pär
  3. Fricke.w
    2011-06-20 21:00
    Fricke.w
    Ja du tyvär lmm har jag 4st ligger här hemma och skräpar som du kunnde fåt pröva med, men tyvär så passar dom ju bara new age subaru, då din lmm ser lite anorlunda ut, och någon gt orginal luft filter box har jag ej heller tyvär, har bara delar liggandes som passar new age som sagt, och dom är då från minst STI.
    Där emot så har jag ett HKS reloded svampfilter, med sprit nytt filter på om de kan vara intresant.

MVH
    Fredrik
  4. Peera
    2011-06-20 19:36
    Peera
    Hallå! Såg att du var från Söderhamn, så jag tänkte höra om inte du har en lmm och en original luftfilter box till en GT-00 liggandes? har fått lite ryckningar och misständningar på pärlan. Mvh//

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:07.