Konversation mellan Fricke.w och söder
Visar besökarmeddelanden 1 till 5 av 5
  1. söder
    2014-04-10 20:20
    söder
    Har kollat slangarna bytt lmm även bytt magnetventil, slangarna sitter rätt nu, kopplade om dom så den laddade 1,2 när jag var på gelleråsen och tog licens =) funderar på om det kan vara fel på restricktorn ska kolla efter en ny, inga motorlamper har lyst, galten går bra, laddar lite högt bara =) det mest konstiga är att den inte slår ifrån när laddet går upp mot 1,7.
  2. Fricke.w
    2014-04-10 20:05
    Fricke.w
    Ja märkligt är de, är du säker på att slangarna sitter rätt?
    Hur mycket ladda den innan du kopplade om dom.
    För den där gallten tända alldrig motor lampan eller hacka när lmm började bli kass, de ända man märkte på var att man började tappa lite ladd den åt upp 4st lmm under mina år
  3. söder
    2014-04-09 14:55
    söder
    tror inte heller den ska öppna 90grader, tänkte koppla slangen från kompressorhuset rakt ner till WGn har jag boost creep då med så är det något som inte stämmer. =)

MvH Jens
  4. Fricke.w
    2014-04-08 22:02
    Fricke.w
    Okej, ja då kan de ju vara nå vajsing där kannske.
    Har inte super kol på hur pass mycket den ska öppna faktist, men tror inte den ska öppna 90grader någon gång faktist.
    Bästa är vell om du tar kontakt med scooby clinik och skickar en bild på hur mycket den öppnar mot typ en tum stock vid 1,5bar

MVH
  5. söder
    2014-04-02 18:35
    söder
    Tja provade med tryckluft i wgn, hade kompressorn på 1.5 bar och då öppnade wg armen bara till en tredjedel tryckte man med en mejsel lite lätt så öppnade den helt.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:24.