Visa ett inlägg
Gammal 2006-12-17, 09:09
Desens avatar
Desen Desen är inte uppkopplad
Po(STi)ng Demon!

Reg.datum: maj 2006
Standard RE: MEDLEMSHANTERING! LÄS!

Efter en stunds pysslande igår är nu 25st kuvert ned medlemskort o årsmärken nu klara för att skickas.

När jag skulle lägga dem i kuvert upptäckte jag att kuverten började ta slut. Detta ledde till att jag satt med kuvert av 3 olika fabrikat.
Vilken stor skillnad det är i smak o konsistens på klistret. De lite billigare kuverten smakar knappt något alls och har väldigt lite klister på sig. Lätta att slicka men ingen smaksensation och klistrar dåligt.
Medans de lite bättre kuverten hade ett tjockare lager klister och var mer tröga att slicka med en mycket fylligare smak på klistret. Dessa klistrar även igen mycket bättre.
Men även bland de två sorter av de lite bättre kuverten var där skillnad i smak på klistret. Svårt att avgöra vilket som var bäst där.
Blan de två får det nog avgöras av formen. En av sortena hade en rak klisterremsa medans den andre var som ett V. Tror nog att den raka var bäst.
Så i fortsättningen sker nog utskicken i ett bra kuvert med ett gott o fylligt klister med rak "flärp"
Bra att vi har ett forum här så vi kan diskutera de viktiga sakerna i livet.

Är det nu någon mer som inte fått medlemskort eller årsmärke för 2006?
Förutom medlem nr, 540, 519, 660, de är på väg.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/Blo...Satanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!
Svara med citat