Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-01, 19:34
Manors avatar
Manor Manor är inte uppkopplad
Forum Dinosaur!

Reg.datum: dec 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av strannio Visa inlägg
Manor: Det första jag läser på om en bil handlar inte om trimning, utan det är bilen i sig jag var ute efter, inte att bygga något utav den, undrar lite över sakerna som kan göras, detta betyder inte att jag bestämt mig redan innan jag köpt bilen att den ska trimmas men sedan inte läsa något om detta, man kan alltid surfa runt på internet men det är på forumet man får bra svar från folk som varit med om det hela, någon gång måste man lära sig, ursäkta att jag inte pluggat på om bilen i 2 år innan jag köper, sånna som du på forum med sådan negativ anda gör hela grejen så jävla tråkig, allmänt snack, ska man inte kunna ställa lite frågor då? Har du under något tvång tvingats svara i tråden? Hade hellre sett att du håller dig borta och att dem som vill och kan svarar! Tack!

Btw, hade du varit "uppmärksam" har jag sedan 2 månader tillbaka läst runt på forumet om modellerna och olika trådar om allt möjligt, och nyligen även då reggat mig för att kunna diskutera modeller och dylikt, inte första tråden på allmänt som jag undrat lite högt och lågt!
Ja, jag är väl inte direkt känd för att vara negativ...men ibland så blir man väl kanske lite onödigt irriterad. Inte tusan behöver du surfa runt på Internet, men om du har läst runt på forumet i 2 månader utan att notera att man mappar en Impreza och inget annat så är det ju bara att beklaga .

Det är säkerligen inte ditt fel utan det måste vara forumets sökfunktion. Jag noterade också att det inte var din första fråga, utan du är väl nu uppe i 17 inlägg.

Lycka till med bilen .
SSI #9
Svara med citat