Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-01-03, 20:51
Matmors avatar
Matmor Matmor är inte uppkopplad
Seriously Imprezzed Driver!

Reg.datum: jun 2003
Standard Visa medlemserbjudanden för (ännu) ej betalande medlemmar?

Hej,

Jag har av olika anledningar inte betalt någon medlemsavgift de senaste åren, men nu funderar jag på att göra det. Mycket pga att vi för flera års sen i alla fall hade en del bra rabatter. Vilket leder till min fråga, varför de som ännu inte betalt sin medlemsavgift inte kan se vilka erbjudanden/rabatter de kan få ta del av som betalande medlemmar?

Jag kan inte se något uppenbart problem med att visa denna information, snarare så borde det väl funka som marknadsföring för att locka fler betalande medlemmar.
Jag må kanske inte vara en riktig Impreza-idealist som betalar medlemsavgiften "för den goda sakens skull", men för min del är det helt enkelt inte aktuellt att betala medlemsavgift innan jag vet vad jag får för pengarna. :-)

\Kalle
Svara med citat

Gammal 2010-01-03, 22:41
Turbovins avatar
Turbovin Turbovin är inte uppkopplad
Po(STi)ng Demon!

Reg.datum: dec 2006
Standard RE: Visa medlemserbjudanden för (ännu) ej betalande medlemmar?

Tror det kan handla om att de företag som ger rabatterna har avtal med andra klubbar som kanske är mer eller mindre fördelaktiga, därför vill de kanske inte att den informationen ska ligga uppe för alla.

Var likadant hos Saab Turbo Club of Sweden där jag var med tidigare, du var tvungen att ha login för att se rabatterna.
Gammal 2010-01-04, 11:59
Christian Ss avatar
Christian S Christian S är inte uppkopplad
Megaposter!

Reg.datum: jun 2009

jag har en fråga som delvis rör detta, har vi fortfarande rabatt hos alla företagen som finns där? varför jag undrar är för att om man tittar på datumen när dom är uppdaterade så är dom flesta rätt gamla nu (nästan alla är ifrån 2003-2006 och mer parten av dom är ifrån 2003) och när man klickar på länken för att komma till deras hemsida så är det flera av dom som inte fungerar längre.
Gammal 2010-01-15, 08:42
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Po(STi)ng Demon!

Reg.datum: mar 2009

Citat:
Hej,Jag har av olika anledningar inte betalt någon medlemsavgift de senaste åren, men nu funderar jag på att göra det. Mycket pga att vi för flera års sen i alla fall hade en del bra rabatter. Vilket leder till min fråga, varför de som ännu inte betalt sin medlemsavgift inte kan se vilka erbjudanden/rabatter de kan få ta del av som betalande medlemmar?Jag kan inte se något uppenbart problem med att visa denna information, snarare så borde det väl funka som marknadsföring för att locka fler betalande medlemmar.Jag må kanske inte vara en riktig Impreza-idealist som betalar medlemsavgiften "för den goda sakens skull", men för min del är det helt enkelt inte aktuellt att betala medlemsavgift innan jag vet vad jag får för pengarna. :-)\Kalle
Här är lite info om sponsordelen.

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php..._id=1797&page=

Vi kommer självklart visa fördelarna med att vara med i klubben. Jag ska titta på hur vi kan fixa detta.
Svara med citat
Gammal 2010-04-18, 21:56
Matmors avatar
Matmor Matmor är inte uppkopplad
Seriously Imprezzed Driver!

Standard

Jag tror inte länken funkar...
Svara med citat
Gammal 2010-04-19, 12:45
Niklass avatar
Niklas Niklas är inte uppkopplad
Dekalansvarig

Standard

Matmor: Länken är till gamla forumet, postat för 3 månader sedan.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:01.