|
||||
|
||||
![]()
Om du nu har 50 000 kr att lägga på denna bil för förbättring. Vad skulle du göra? Det som redan är gjort är: Ferrita catback och en HKS dump. Öppen för alla möjliga förslag såsom effekt och väghållning.
WRX STi 2013. Och vart hittar jag bästa stället att inhandla, till det bästa priset? ![]() Subaru Impreza WRX STi 2013
|
||||
|
||||
![]()
Downpipe, cold air kit, loggbar bredbandslambda och en mappning på det.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
+ en extra uppsättning fälgar med däck lämpade för klubbens körningar
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Det tråkiga är ju kolvarna...är du hejare på att skruva skulle jag byta dom direkt till smidda.
Annars det Patrick&Igge säger + coilovers, men f-n vet om det räcker med 50K ![]() Är dumpen öppen lr återcirkulerande?. Men DP+Cold air och sedan låter du Patrick mappa, alt är Racerom hos Per på Trollspeed. KW Coilovers hade nog varit trevligt med en uppsättning fälgar och däck och vettigare bromsbelägg ![]() Iofs så kostar det inte extremt mycket att få motorn smidd med det rasar ju i väg nästan £3k. |
|
||||
|
||||
![]()
Säger som Igge. En extra uppsättning fälgar. Sen spanderar du rästen på bromsnelägg + vätska och några uppsättninger r-däck
![]() ![]()
16 Levorg GT-N Grängesberg 1:11.23 (WRX STI) Kinnekulle Ring 1.09.09 (Baja Turbo) Mittsverigebanan 1.15.62 (Baja Turbo) ____________ SSC# 1544 |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:28.