|
||||
|
||||
![]()
Jag ligger för närvarande däckad med världens megaförkylning (eller influensa) sen i måndags, så vi får se om jag är kry nog att dyka upp.
![]()
#1394 - Mikael Svantesson Subaru Impreza STI MY08 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Saknar och längtar efter er alla.
Jobbigt, Henke kommer hem på fredag. Men vad fan, Vi ses ju ändå snart. Har ju fönsterfolket här. Säger att de blir imorgon. En sak är ju säker,jag drar så fort de slår igen dörren. Besiktning? Det får de göra när jag kommer hem. Saknar er alla. Ska jag åka Leksak? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hur ser pizza-planerna ut? Jag är i Hagfors nu! Ring mig på 0704121173 om jag ska handla med nåt! Annars kommer jag tomhänt om 20!
![]()
//Anders #908 STI Type R - 1.26.16@SS2008 STI Type R - 1.23.25@SS2014 |
|
||||
|
||||
![]()
Hur blir det med Rally Sweden 2017?
Hittar ingen tråd om det och jag vill gärna åka i år igen :-)
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det du behöver tänka mest på är väl hur du ska hålla fransmannen ifrån förarplatsen på din bil ![]()
SSC #1596 Nuvarande:Impreza Sti 2012 Tidigare: Impreza Wrx 2006 Tidigare: Forester Xt 2007 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jag är på. Ska inte byta fönster igår. 😉
Köpte ju en ny pulka förra året, så det är dags att slita ut den. Ett av årets höjdpunkter, för oss som gillar att gå upp tidigt och frysa I skogen. Längtar efter er alla. 😍 |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag också beställt festivalpass
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hej ja det är klart vi ska på rally men ingen anmälningslista än den kommer förhoppningsvis imorgon glömde ringa Sölvi ikväll vill kolla med dom först där uppe innan men imorgon kanske.
MVH C Andersson / Mr Konjak 070-5274112 "Skjut inte upp det till morgondagen som du kan skjuta ner idag!" Nu: Forester 2,0D XE -13 Gamla trotjänare: Impreza STi -04, Forester 2,0D XE -09, Impreza STi -08 Senast redigerad av Andersson den 2016-12-12 klockan 01:07. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:41.