Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-09-09, 13:12
leanforces avatar
leanforce leanforce är inte uppkopplad
Fresh out of the box

Reg.datum: mar 2010
Standard Impreza GT 99

Efter mycken separationsångest, ska jag nu sälja min Impreza GT kombi årsmodell 99.
Bilen är i originalskick förutom bakre ljuddämpare i rostfritt och har som bruksbil ”gubbkörts” av mig 18000 mil alltsedan den var ny. Bilen och jag var med när Impreza klubben en gång bildades nere på Kinnekulle men har aldrig körts på bana och aldrig varit trimmad. Säljes nyservad och nybesiktad ua. Nytt batteri i januari. Den har regelbundet rostskyddsbehandlats hos Rostskyddsmetoder i Vinsta. Går på Continental TS830 friktionsdäck i bra skick och äldre Gislaved Nordfrost dubbdäck finns också.
Extra utrustning: motorvärmare med grenuttag, avtagbar dragkrok, Defa fjärrlås / billarm, parkeringsvarnare bak och ny Pioneer bilstereo med bluetooth handsfree.
Komplett servicebok och fullständig historik. Bilen är väldigt snällt körd, har inga missljud och går bra.
Jag har tänkt lägga ut den på Blocket men har lite dålig koll på vad den kan tänkas vara värd och skulle därför vilja ha lite ”insider” tips om vilken prisnivå jag bör sätta i annonsen.
Och finns det nån inom Subaru klubben som är intresserad så vore det extra skoj.

Bilen finns i Stockholm.

Länk till Bilder

Mail: mats.lindfors@leanforce.se
Tel: 0705418287
Eller PM

Mvh Mats

Senast redigerad av leanforce den 2015-09-10 klockan 08:48. Anledning: Länka till bilder
Svara med citat

Gammal 2015-09-15, 10:30
Maxats avatar
Maxat Maxat är inte uppkopplad
Urabus Driver

Reg.datum: jan 2014
Standard

Finns bilen på blocket nu? Om inte, vad ska du ha för den?
Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 20:41
leanforces avatar
leanforce leanforce är inte uppkopplad
Fresh out of the box

Reg.datum: mar 2010
Standard

Bilen är nu såld till en ny lycklig Impreza GT ägare.

Senast redigerad av leanforce den 2015-11-02 klockan 07:55.
Svara med citat

Taggar
gt 99, impreza, kombi, säljes

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:04.