|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
SSC #248 Subaru BRZ Kinnekulle 2010 - 1:06.7 (STi MY04) Mittsverigebanan 2012 - 1:11.2 (STi MY04) Mittsverigebanan 2012 - 1:14.1 (BRZ)(Provkörning av demo bil) Grängesberg 2011 - 1:10.203 (STi MY04) Grängesberg 2013 - 1:13.09 (BRZ) Grängesberg 2014 (ny bana) - 1:16.36 (BRZ) |
|
||||
|
||||
![]()
Ledfty - Kul att mit arbete uppskattas ;-)
Mackan - Enligt de uppgifter jag fått så hade du redan fått kort. Tydligen blivit någon miss. Jag ska pyssla ihop ett kort till dig. /Andreas, Skåne, Kristianstad http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG |
|
||||
|
||||
![]()
Karl Andersson
#540 |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar på förhand;-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag saknar årsmärke för 2006 .. något att bry sig om nu när det snart är 2007?
Edit: Stefan Falk #660 När är det dags att pröjsa in årsavgiften för 2007? (samma fråga varje år, om vi fick betala varje månad istället skulle vi komma ihåg bättre) :) |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har även jag 27/10 pyntat in kulor för medlemskap för år2007
Väntar med spänning :+ :+ :+ :+ :+ :7 ____________________________ BROOOOOOOOOOMTCHH GT-00 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
För 2007 går det bra att betala från och med 27/10 dvs NU!! Pynta på bara!
SSC #248 Subaru BRZ Kinnekulle 2010 - 1:06.7 (STi MY04) Mittsverigebanan 2012 - 1:11.2 (STi MY04) Mittsverigebanan 2012 - 1:14.1 (BRZ)(Provkörning av demo bil) Grängesberg 2011 - 1:10.203 (STi MY04) Grängesberg 2013 - 1:13.09 (BRZ) Grängesberg 2014 (ny bana) - 1:16.36 (BRZ) |
|
||||
|
||||
![]()
Edit:
KOllade min mail och där fanns svaret. :P Sorry :D :D :D
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag pyntat för 2007 också, så jag tar gärna båda årsmärkena i samma brev! :D
|
|
||||
|
||||
![]()
Så där då rå... då har jag också pröisat för resterande 2006 och självklart 2007!
Skicka dekaler, papper och övriga uppgifter och annat + det som ska skickas... skicka på ba... ;-) Ser fram emot att äntligen bli en äkta SSI:are :7 medlem i sveriges bästa bli klubb. WOHO! Mvh Pekka "When we came in to the woods, we went really FLAT OUT"-Tommi Mäkinen :D Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Va? /AB ....................... [link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Thai-Perr] |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
1) En full life-size dekal föreställandes ordföranden att sätta på garageporten för att skrämma bort kokartjuvar. 2) Ett papper där det står att man säljer sin själ till kokardjävulen, ska skrivas under med blod och helst hålas med ett bett från en fladdermus som sugit blod från en oskuld. 3) Annat = Stripogrammet som medföljer varje medlemsskap. Tycker att självaste ordis borde veta om sånt .. men aja. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
ASGARV! :D /Bläck ....................... [link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Thai-Perr] |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Pekka "When we came in to the woods, we went really FLAT OUT"-Tommi Mäkinen :D Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7 |
|
||||
|
||||
![]()
Så alla som läser detta och inte får dessa saker i sina brev från SSI, kommer tro att medlemsansvarige har tapserat sitt sovrum med posters av Block, sitter och flåsar till en massa stripprogram och dricker pilsner ihop med satan själv.
Jag e bekymrad. /Andreas, Skåne, Kristianstad http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
För att åtgärda detta problem har jag nu loggat in på vår avdelning www.ssi-medlemshantering.nu och länkat en webkamera on-line från Desens sovrum. På så sätt kan vi bevisa att där inte förekommer några som helst konstigheter. Så ta gärna en titt på vad Desen håller på med just nu :) http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albu...atan.sized.jpg /K |
|
||||
|
||||
![]()
Hahahahahaaaa! Vilken mästare du är Klas! Proffs licens i Paint! :D :D Är det ett par lexuslampor jag ser på kokarn? Hon som står brevid tar jag hand om!! (om hon inte heter Håkan förståss)(internt).
/Tallwall
Daniel Tallberg SSC#747 Special Vehicle X |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hade det inte varit för den saken så skulle ju det självklara valet varit en gammkokare Grp.A edition... /K - hade lite tid över i väntan på kokarbanekörningen i morgon |
|
||||
|
||||
![]()
*ASG*
KungKlas har gjort det igen :7 Är det dig pyttmjuk vänder sig till när de ska ha kurser i Paint? /U Densen, har du klätt ut henne inför helloween? ;) |
|
||||
|
||||
![]()
ROCK'N ROLL, DRÄPARN!! :D :+
Gött Desen - torka inte av'n på tapeten bara... ;) /Block ....................... [link:www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi141|Thai-Perr] |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/U |
|
||||
|
||||
![]()
HAHAHAHAHAAAAA :D
|
|
||||
|
||||
![]()
*ROFL hahahahahaaaaa
Ni e tamejf*n inte kloka nån av er :D :+ :P :D :P :+ tror ni går på kokarin allihopa. KN - Ida hälsar o tackar för komplimangen, hon sa att hon ska köra ifrån dig på nästa emmaboda träff. Detta måste vara den tokigaste men roligast klubben i landet. Skål på er. /Andreas, Skåne, Kristianstad http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG |
|
||||
|
||||
![]()
:D Va f-n Klas?! Årets bild!
Skicka hjältar ni är, skrattar gott åt all galenskap på detta forum :D /J |
|
||||
|
||||
![]()
Jag saknar årsmärke fortfarande ;( Har alla från 2002! Hinner man fortfarande få tag på ett? :(
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:36.